reklama

Držím prsty Kiskovi

Ak má vyhrať zlo, potrebuje už len jedno - aby slušní ľudia nerobili nič. (Edmund Burke). Takto vidím prezidentské voľby na Slovensku v roku 2014. Keďže sa za neslušného človeka nepokladám, pociťujem v sebe nutnosť aspoň takto cez článok podporiť pána Andreja Kisku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Intenzívne sledujem našu predvolebnú kampaň. No musím povedať, že som z toho riadne rozhorčený. Z jedného nášho kandidáta ide toľká zloba a praktizuje také praktiky, že by sa za ne nemusel hanbiť ani sám veľký Lavrentij Pavlovič Berija. Veď ja mám dojem, že tu by bol niekto schopný preto, aby vyhral tieto voľby aj niekomu druhému fyzicky ublížiť. Od tohto človeka nevidíme a nepočujeme pomaly ani jedno stanovisko, prečo by chcel voľby vyhrať, a čo by chcel zmeniť, čo by chcel robiť. Počujeme len totálnu antikampaň a prekrúcanie faktov. Keď raz Kiska povedal, že nie je scientológ, a scientológovia povedali, že Kiska k ním nepatrí, tak o čom potom ide? Keď niekto povie, že sa zaujímal aj o iné náboženstva, čo je na tom zlé ? Jeden z najznámejších amerických motivačných koučov, profesionálny rečník a poradca Tony Robbins, ktorý radil významným americkým nielen politikom vo svojej knihe uvádza, že človeka práve takéto hľadanie samého seba a orientovanie sa aj v iných náboženstvách posúva ďalej. Čo je potom na tom zlé ? Keď od Kisku chceme vedieť ešte aj to, či sa modlí o deviatej alebo o desiatej, a ten druhý nám nevie odpovedať ani to, či v byte, ktorý tak veľmi zamiešal karty v našej politike bol, či nebol ?! Tento druhý kandidát si vôbec nestojí za svojimi názormi. Jeden deň povie, že úloha prezidenta bude narastať, druhý deň povie, že ako prezident nemôže v podstate nič urobiť. Načo potom kandiduje a prezidenta. Dnes napríklad povedal, že ak pán Kiska súhlasil s podporou politických strán, tak už nie je nezávislý kandidát, ale kandidát zlepenca. Je potom možné predpokladať, že ak ten druhý súhlasil s podporou RIS, tak je potom kandidát RIS ? Veď toto je fatálne prekrúcanie, a silné nespravodlivé pod pásové útoky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám 13 ročné auto. Keď by som si povedal, že si kúpim nové, no nemám naňho peniaze, tak si ho vezmem na splátky. Samozrejme, že by som ho preplatil. A koho by som za to vinil? Seba! Prečo? Lebo je to môj problém, že som si kúpil auto už dnes, keď som naňho nemal. Mohol som si pokojne rok počkať a našetriť. Nie je to absolútne chyba predajcu. On ma do toho nenútil. Ako potom môže niekto nazývať predajcu úžerníkom. Ale to je asi jasné - na svete zrejme žije veľmi veľa ľudí, ktorí za svojimi problémami budú stále hľadať niekoho iného a nie seba.

Minulotýždňová tlačovka. Náš pán najvyšší vyšetrovateľ reční o nehoráznej pokute 880 tisíc korún. Áno, ešte raz, korún. Je to pokuta, ktorú podnikateľ Kiska zaplatil zo svojich. Čo ale povieme na to, keď štát prehrá arbitráž o zisku poisťovní v hodnote 40 miliónov eur ? Áno eur. Kto to bude platiť ? Ten čo napínal svaly? Nie. My. Čo na toto povie človek, ktorý len minimálne dokáže rozmýšľať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes ma však dorazila kázeň v kostole, kde to pán farár v podstate vôbec začal rozoberať, no na moje obrovské počudovanie rozoberal, a ťahal to Smerom do.... Akceptujem názor farára, ale myslím si, že v kostole by takéto veci rozoberať rozhodne nemal. V širšom kontexte, najmä historickom, tieto jeho tendencie a Smerovanie vôbec ale vôbec nerozumiem.

Dalo by sa samozrejme v tomto písaní pokračovať. No myslím si, že stačí. Ostáva mi dúfať, že to o týždeň dopadne dobre. Dobre, pre - z môjho pohľadu - slušných ľudí. Ak by pán Kiska potreboval nejakú pomoc, hlásim sa do služby, pretože ako povedal pán Burke, nechcem nerobiť nič.

Miroslav Jurčišin

Miroslav Jurčišin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa žiť s otvorenými očami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu